محل لوگو

بازار بیت کوین صعودی است یا نزولی ؟


بیت کوین یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که شما می توانید در 5 سال گذشته انجام داده باشید. مردم هنوز هم به روش های مختلفی از آن برای پول درآوردن استفاده می کنند. اما درست مثل اکثر ارزها، قیمت بیت کوین هم نیز هر روزه تغییر می کند. تنها تفاوت این است که قیمت بیت کوین در مقیاس بسیار بیشتری نسبت به دیگر ارزها تغییر می کند. برای اطلاع از وضعیت بازار بیت کوین و سیر نزولی و صعودی آن با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

تحلیل بازار بیت کوین

ارزهای دیجیتالی ناپایدار می باشند و عملکرد غیر قابل پیش بینی دارند، از این رو هیچ ضمانتی برای عملکرد آنها در آینده نیست. برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتالی باید شرایط خود را در نظر بگیرید و براساس تحلیل افراد غیر متخصص عمل نکنید. برای خریدو فروش بیت کوین در بازار بهتر است از نمودارها و سرویس های ارائه دهنده سیگنال استفاده کنید.

با توجه به نمودارهای اخیر قیمت بیت کوین مدتی است که در مثلث نزولی قرار دارد، اما کم کم در حال حرکت به سمت نقطه پایانی آن است. بسیاری از تحلیلگران امید دارند که ارزش بیت کوین به سمت نقطه ی بالایی مثلث حرکت کند، اما با نگاه به داده های تاریخی و وضعیت مشابه مثلث متقارن در سال 2014 می بینیم که نه تنها به صورت نزولی حرکت کرد بلکه در نهایت 80٪ قیمت آن نیز کاهش یافت.

بازار بیت کوین

برخی از تحلیلگران رمزنگاری می گوید که 3D RSI (شاخص قدرت نسبی) و سایر شاخص های اصلی روند نزولی را آغاز کرده اند، به این معنی که احتمالاً روند نزولی فعلی پایین تر خواهد بود.

شاخص مقاومت نسبی شدت خرید یا فروش همراه با حرکت قیمت را اندازه گیری می کند و شاخص پایین آمدن زیر 50 سیگنال نزولی است.

یک مورد که همه ی نمودارها و الگوها در آن مشترک هستند این است که بسیاری از شاخص های مهم شروع به حرکت نزولی کرده اند و نشان می دهند که قیمت بیت کوین می تواند بدون در نظر گرفتن الگوی خود در روزهای آینده همچنان نزولی باشد.

شاخص ها ممکن است به پیش بینی تغییرات یا ادامه روند کمک کنند، اما الگویی برای تعیین اهداف قیمت توسط تحلیلگران نیز می باشد. اگر در واقع قیمت بیت کوین در یک مثلث نزولی قفل شده باشد، اهداف از 7،500 دلار تا 5،800 دلار خواهد بود.

نظرات مخالف در بازار تحلیل بیت کوین

همانطور که گفته شد، برخی از معامله گران و تحلیلگران، با این تحلیل ها موافق نمی باشند و فکر می کنند که در بازار خرس قرار نداریم (بر اساس حرکت اخیر پارابولیک) و این بار اوضاع متفاوت خواهد بود. آنها می گویند که روند حرکت بیت کوین در مثلث متقارن یا گاو نر قرار دارد که می تواند به سمت بالا بشکند. با این حال اکثر این تحلیل گران در گذشته نیز نظرهای خود را با دیدن وضعیت بازار 180 درجه تغییر داده اند. بنابراین، باید مراقب باشید سابقه ی تحلیل ها و سیگنال های تریدرها بسیار اهمیت دارد، از این رو سعی کنید که هیچگاه به تحلیل های هر کسی در بازار ارزهای دیجیتالی گوش ندهید. هیچ مشکلی با تعصب صعودی و یا نزولی وجود ندارد، اما این تعصب نباید شما را نسبت به فرصت ها و موقعیت های موجود کور کند.

بنابراین باید همواره برای سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی تمامی اخبار، رویدادها، نمودارها، الگوها و شاخص های تحلیل بازار بیت کوین را به دقت بررسی کنید تا از ضررهای احتمالی جلوگیری نمایید.

بازار بیت کوین

سناریوی گاو نر یا صعودی

در سناریوی صعودی، بیت کوین باید دامنه حرکتی خود را تا 10،000 دلار برای هفته آینده حفظ کند. پس از آن، با یک جهش حجم بالا مقاومت شدید 10،900-11،000 دلار را پشت سر بگذارد. در صورتی که بیت کوین روند صعودی خود را حفظ کند می تواند به بالاترین سقف قیمتی خود در سال 2019 یعنی 14 هزار دلار برسد.

سناریوی خرس یا نزولی

در یک سناریو نزولی، بیت کوین قادر به شکستن قیمت های بالاتر از 10،600 دلار (و مهمتر از آن ، بالاتر از 10.900-11،000 دلار) نمی باشد و شروع به حرکت به سمت روند نزولی خواهد کرد. در این حالت، یک مثلث نزولی کوچک ساخته می شود و در نهایت با حرکت نزولی و عبور از نقطه پایینی مثلث نزولی به قیمت 9300 دلار خواهد رسید

  انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 80

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما